Tüketim Panelleri

Ne tüketici ne de işiniz durağandır. Rekabet etmek ve pazar gerçeklerini anlamak için sadece neyin sattığını değil, daha da önemlisi kimin, neden satın aldığını da bilmek gerekir.

Benzeri olmayan, sürekli ve düzenli Hane Tüketim Paneli ile Ipsos, tüketici dinamiklerini anlamayı ve incelemeyi sağlayan derin bir kaynaktır. Deneme ve tekrar alım, beraber alım, marka geçişleri, alışveriş sepetleri gibi satın alım davranışlarını yakından takip edip gözlemleyen Ipsos Tüketici Paneli, tahmin edilmiş değil, ‘ölçülmüş’ tüketici davranış değişikliklerine ürününüzü, markanızı veya isminizi olumsuz yönde etkilemeden önce cevap vermenizi sağlar.

Ipsos, Türkiye’de bireysel panelleri ve hane tüketim panellerini yürüten tek firmadır. Güvenilir ve kategoriye özgü içgörüleriyle pazar dinamiklerine göre hareket etmeye ve gidişatı görüp büyümeye imkan tanır. Ayrıca Ipsos, müşterinin pazar içindeki pozisyonunu korumak ya da iyileştirmek için müşterinin ihtiyacına özel paneller kurarak profesyonel ve herkesin edinemeyeceği özel bilgiler sağlar.