Sadakat Araştırmaları

Müşteri kaybetmemek en önemli önceliklerden biridir. Bunu söylemesi yapmasından kolaydır. Müşterileri, en üst seviyede sadakat ve karlılık için yönetebilmek gerekir. Bunu söylemesi de yapmasından kolaydır.
 
Neden?
Çünkü bunları yapabilmek için marka, deneyim, teklif edilenler, ilişki ve fiyatların müşterilerinizin sadakatini nasıl etkilediğini çok iyi anlayabilmeniz gerekir. Müşteri ilişkilerinizi şirketinize en yararlı olabilecek şekilde yönetebilmenin yollarını bilmeniz ve yatırım yaptığınız kaynakları en faydalı şekilde kullanabildiğinizden emin olmanız gerekir. İşinizi büyütebilmek için müşterilerinizi tanımanız gerekir.
 
Türkiye’de Ipsos tarafından sunulan Ipsos Loyalty Entegre Ürünleri, müşteri sadakati artırmaya odaklı hizmetleri, müşterilerinizi anlamanıza, artırmanıza ve markanıza daha bağlı kılmanıza yardımcı olarak iş başarılarınıza katkı sağlayacaktır. Memnuniyet Ölçümleri (CSM) ile Satınalma ve Müşteri İlişkileri verisinin(CRM) birleştirilmesiyle oluşturulan günümüzün en ileri araştırma yaklaşımları size:
 
- En iyi müşterilerinizi elinizde tutmak- En yüksek satış potansiyeli taşıyan hedef müşteri gruplarını bulmak- Müşteri memnuniyetini artırmak için şirketiçi performans artışını sağlamak- Çalışanlarınızın katılımı ve motivasyonu- Yatırımınızın geri dönüşünün (ROI) maksimizasyonu konularında yardımcı olacaktır.