Performans ölçümü çözümleri

Reklamım işe yarıyor mu?

Reklam etkinliğinin sürekli bir şekilde izlenmesi reklam araştırmalarının önemli bir parçasını oluşturuyor. Özellikle de sürekli değişim gösteren ‘pazar koşullarını’ hesaba katarsanız, izleme projeleri hem reklamın performansı hakkında hem de medya planlamasının başarısı hakkında önemli bilgi sağlıyor.

Ad*Graph ve Brand*Graph markanızın pazar performansını hep en üst seviyede tutabilmeniz için size güncel bilgi sağlar. Reklam kampanyanızın Ipsos ASI’ye özel binlerce kampanyadan oluşan veri tabanı değerleri ile karşılaştırılmasının yapılabilmesi için geçerliliği ve güvenilirliği kanıtlanmış sorulardan oluşan bir sistem kullanıyoruz. Pazar dinamiklerine karşı marka performansınızı optimize etmek, reklam kampanyası ile marka değeriniz arasındaki ilişkiyi görmek için de ayrıca Equity*Builder (marka değeri ve sağlığı ölçüm modeli) çözümünü bu tür izleme projelerimize ekleyebiliyoruz.

Ad*Graph