Perakende Sektörü

Perakende Sektörü

Uluslararası büyük markaların perakende pazarına girmeleri, pazardaki niş oyuncuların varlığı ve dağıtım kanallarının çeşitlenmesinden dolayı perakende sektörü oldukça parçalı bir yapıda devam etmekte ve sürekli değişmektedir. Tüketiciyi anlamak, onlarla iletişim kurmak ve bu dinamik, agresif yapıda farklı ve güçlü markalarla doğru konumlanmak, istisnai bir pazar anlayışı gerektirmektedir.
 
İster marka imajınızı, pazardaki konumunuzu güçlendirmek, benchmark yapmak ya da hedef tüketiciler içinde kullanım ve davranış eğilimlerini takip etmek, ister sahip olduğunuz müşterileri ya da potansiyel müşterilerinizi segmente etmek, reklâmlarınızı değerlendirmek ve geliştirmek, ister tüketici ve işveren memnuniyetini analiz etmek yada yeni girişimler için pazar potensiyelini belirlemek istiyor olun; Ipsos’un perakende sektörü uzmanları, aksiyona yönelik önerilerle işinizi büyütmenize yardımcı olacaktır.
 
Ipsos tarafından özel olarak geliştirilmiş bütünleşmiş kalitatif ve kantitatif araştırma araçları, yerel veya ulusal kapsamda, işiniz için gerekli olan kilit araştırma gereksinimlerini karşılamak üzere tasarlanmıştır. Ipsos bünyesindeki perakende ekiplerimiz çok farklı sektörlerle çalışmanın getirdiği engin tecrübe, çok sayıda teknolojik ve analitik kaynaklara olan hakimiyetleri ile tanımlanmış iş problemlerinize cevap verebilecek aksiyonel öneriler geliştirmede ispatlanmış bir geçmişe sahiptirler