Perakende ve Alışverişçi Araştırmaları

Ipsos pazarlama araştırması konusundaki uzmanlığını perakende pazarlama ve satış bilgisi ile birleştirerek müşterilerine uzmanlaşmış araştırmalar yapar.

Ipsos uzmanları perakende sektörü ve araştırma teknikleri konularında oldukça donanımlıdırlar.

Alışveriş davranışları, dağıtım ve merchandising etkinliği konularında uzmanlarımız hem özel hem de paylaşımlı araştırmalar gerçekleştirir.

Perakendeci Memnuniyeti, Hazır Giyim Tüketim Endeksi, Online Alışveriş Tracking, 3 ülkede gerçekleştirilen Retail Census ve Panelleri ve ev dışı tüketimin düzenli olarak ölçümlendiği Foodservice Monitor düzenli araştırmaları arasındadır.

Ipsos tarafından özel olarak geliştirilmiş bütünleşmiş kalitatif ve kantitatif araştırma araçları, yerel veya ulusal kapsamda, işiniz için gerekli olan kilit araştırma gereksinimlerini karşılamak üzere tasarlanmıştır. Ipsos bünyesindeki perakende ekiplerimiz çok farklı sektörlerle çalışmanın getirdiği engin tecrübe, çok sayıda teknolojik ve analitik kaynaklara olan hakimiyetleri ile tanımlanmış iş problemlerinize cevap verebilecek aksiyonel öneriler geliştirmede ispatlanmış bir geçmişe sahiptirler.