Otomotiv Sektörü

Otomotiv sektöründe pazara yeni bir ürün sunmanın riski ve maliyetleri diğer sektörlerden çok daha yüksek. Aynı zamanda yaşanan teknolojik değişimler, dalgalanan ekonomiler ve güçlenen tüketiciler otomotiv firmalarının tepkisiz kalma seçeneklerini ortadan kaldırmıştır. Bu zorlayıcı koşullarda rekabet avantajı yaratmak ve riski yönetmek için, bilinçli işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterileri anlamaları ve onları etkin şekilde ikna etmeleri gerekir.
 
Otomotiv endüstrisinde daha başarılı markalar oluşturmak ve pazara başarıyla yeni ürünler sunmak için veriden daha fazlası gerekir: İleri düzey çözümler ve otomotiv sektörü uzmanlarının, sektörel bakış açısı. Ipsos’taki uzmanlar sizin iş dünyanızı anlar ve sadece ürününüzün yaşam döngüsünün tüm aşamalarında en gelişmiş size özel araştırma çözümlerini sunmakla kalmaz, müşteri memnuniyet ve bağlılığını oluşturacak marka bazlı öngörü ve stratejiler oluşturarak sizinle birlikte çalışır.
 
Sektörde uzmanlaşmış Ipsos uzmanları, aralarında 80’den fazla ülkeyi kapsayan küresel bir araştırma tecrübesi, işletmeler arası araştırma, geniş kapsamlı panel çözümleri (Internet veya Internet bazlı olmayan), güvenilir veri toplama, ileri düzeyde analiz ve modelleme imkanlarının da yer aldığı her türlü araştırma çözümünü sunmaktadır. Ekibimiz, sunduğu profesyonel ve güvenilir öngörü ve katkılarıyla işletmenizi ileriye taşıyarak size eşlik eder.