Medya ve Eğlence Sektörü

Medya ve eğlence sektöründe tüketicilerin önünde yer alan sayısız seçenek ve bu sökterde yaşanan büyüme, şirketlerin sadece dikkat çeken değil aynı zamanda izleyicileri cezbeden ve kendisine sadık kılan kendilerine has bir sesle konuşmasını gerektirmektedir. İş potansiyelinizi geliştirmek için coğrafi veya demografik istatistiklerden, okuyucu, dinleyici, veya izleyici sayılarından çok daha öteye geçen veriye ihtiyacınız var.
 
Ipsos'un medya ve eğlence sektörü uzmanları, hedefiniz bir coğrafi veya demografik grup gibi belirli tüketici kesimlerine ulaşmak bile olsa, pazarınızda anlam taşıyan, size özel çözümler üretmek için sizinle beraber çalışır. Pazarınızı derinlemesine anlamada veya izleyicilerinizin fikirlerinin profilini belirlemede, Ipsos size sektörünüzün stratejik planlama ve taktik karar alma sürecinde gereksinim duyduğu içeriği, bilgiyi sunar.