Kurumsal İtibar

Firmanızın, günümüzde vazgeçilmez bir iş stratejisi unsuru olan konumunu izleyerek; kamuoyu, tüketicileriniz ya da paydaşlar nezdindeki güven ya da yaklaşımdaki değişimleri önceden görüp aksiyon alabilmek veya pozitif duyguları daha da yükseğe çıkartmak.

Ipsos, kurumsal müşterilere ve kâr amacı gütmeyen kuruluşlara, kurumsal itibarın oluşturulması ve yönetimi; strateji ve kriz iletişim politikalarının planlanması, yönetimi ve geliştirilmesi; çalışanların ve hedef kitlenin daha iyi anlaşılması ve paydaş ilişkilerinin yönetimi konularında kuruma özel araştırma ürünleri sunmaktadır. Araştırmacılığımızın bu boyutu, farklı araçları kullanarak, müşterilerimizin kurumsal itibarını etkileyen, kamu, tüketici ya da müşteriler ile ilgili durumları anlayıp aksiyon almalarını sağlamaktadır; örneğin: yatırımcıların güvenini yeniden kazanmaya çalışan bir finansal kurum, işgücü moral olarak zayıflamış global bir firma, grev ile karşı karşıya olan bir havayolu firması, kendine destek arayan bir hayır kurumu ya da ürününü ve sunduğu hizmetleri yeniden konumlandırmak isteyen bir ortaklık.

Ipsos’un profesyonel ve tecrübeli ekibi, güçlü bir kurumsal itibarın oluşturulması ve korunması için sizinle stratejik bir ortaklık içerisinde çalışacaktır.