Konsept Testleri ve Yeni Ürün Geliştirme

Fikirlerinizi toplantı odasından çıktığı hali ile pazara sürmeniz riskli ve masraflıdır. Yeni bir fikir ya da ürününüze yapacağınız gerekli yatırımın geri dönüşünü sağlamayı garanti altına almak ise paha biçilmez bir üstünlüktür.
 
Ipsos’un gelişkin çözüm ve yöntemleri, pazara yeni fikir veya ürünler sunma veya mevcut olanları yeniden düzenleme konusunda karşı karşıya kaldığınız, size has sorunları çözmeye yöneliktir; bu sorunların üstesinden gelmenize yardımcı olacak anlamlı ve doğru bilgileri sağlar. Sektörünüz için en anlamlı şekilde konsept veya ürününüzü test etmek için Ipsos ile çalışmanızı öneririz. Ipsos’un seçkin pazar araştırma uzmanlarının deneyimlerinin eşliğinde sunulan tekli değerlendirme (monadic), tekli değerlendirme ve diğerleri ile karşılaştırma (proto-monadic), eşli karşılaştırma (paired-comparison), ve ardışık tekli değerlendirme (sequential monadic) testlerinden bir tanesine karar verin. Sonrasında, geniş bir yalpazeye sahip araştırma uygulamalarımız size hangi unsurların müşteri memnuniyetini arttırdığı ve en önemlisinin hangisi olduğu, niye tüketicinin bir ürünü diğerinin yerine tercih ettiğini, konumlandırmanın nasıl değiştirileceği, fiyatlamanın nasıl yapılacağı veya tüketici ilgisindeki önceliklerin değişip değişmediği gibi soruların yanıtlarını verebilsin. Ek olarak, amaçlarınız doğrultusunda geliştirme aşamasındaki ürününüzün performansını belirleyebilir, ürününüzü rakiplerin performansı ile kıyaslar, ve gelir ve ilave satış artışını tahmin edebilirsiniz.
 
Elli yılı aşan ürün testi deneyimi ile Ipsos, yüksek rekabetin yaşandığı bir pazarda konsept veya ürününüze her türlü avantajı kazandıracak size özel tasarlanmış veya pazarı izleyen araştırma çözümleri sunmaktadır.