Ipsos UU - Kalitatif Araştırmalar

Gerçek Tüketicilerle dirsek dirseğe

Gerçek tüketiciniz kanlı canlı bir insandır, evet! İşte bu yüzden Ipsos UU Kalitatif Araştırmalar Bölümü olarak markalarınızın gerçek hayattaki karşılığını görmeniz için tüketicinizle dirsek temasındayız!

Biz insanları anlamaya çalışıyoruz. Hayatlarına entegre olmak istiyoruz. Ipsos UU olarak araştırmalarımız müşterilerimize sadece bilgi değil ilham kaynağı da olsun istiyoruz.Markalarının yaşadığı dünyayı gerçek zamanlı olarak gözlerinin önüne seriyoruz. Hayatlarına kalitatif yöntemlerimizle sıcağı sıcağına penetre olurken analiz şablonlarımızdan da yararlanarak gerçek ve yansıtılmış benliklerini deşifre ediyoruz.

Ipsos UU olarak kalitatif araştırmalarda inovasyona inanıyor, müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarına daha iyi cevap verebilmek için modellerimizi sürekli geliştiriyor, güncelliyoruz. En taze ve derin tüketici içgörüsünü ortaya çıkarmak amacıyla geliştirilmiş model portföyümüz Kategori ve marka kullanımından, strateji gelişimine, ürün fikrinden ürün geliştirmeye, alışveriş alışkanlıklarından, reklam içgörülerine kadar geniş bir yelpazeye yayılıyor, her birinin arkasında global deneyim ve uzmanlık var.

Etnografi, netnografi, video etnografi, dijitalveya mobil komünitelerle birlikte teknolojinin imkanlarını sonuna kadar kullanıyoruz.

Tüm bu modellere rağmen bizim önceliğimiz kendi tüketicimizin ihtiyaçlarını anlamak ve her iş sorununa özel, farklı yaklaşımların harmanlandığı hibrit çözümler getirmek.