Hedef Kitle Profili

Panel ileri düzeyde analitik yöntemler kullanarak tüketiciyi düzenli takibin ötesinde, derinlenmesine anlamayı sağlar. Profil analizleri markanın hedef kitlesinin demografik özelliklerini belirler ve inceler.

Demografik Profil Analizi
Markayı satın alan hanelerin sosyo-ekonomik statülerini, yaşlarını, eğitim seviyelerini ve hane büyüklüklerini gösterir.

Sahiplik Profili Analizi
Seçilen bir grup hanenin buzdolabı, çamaşır makinesi, müzik seti gibi ev aletleri ve diğer dayanıklı eşya bulunurluğu Türkiye ortalaması ile kıyaslanır.

Marka Konumlama Analizi
Pazardaki markaların farklı ürün gruplarındaki konumunu görmek için yapılır. Markalar iki demografik kritere göre birbirlerine göreceli olarak konumlanır; iki boyutlu grafiğe yerleştirilir.

Yaşam Trendleri Analizi
Panel üzerinde belirli dönemlerde yürütülen bir anket çalışmasıyla hanelerin yaşam trendlerini, alışveriş alışkanlıklarını, kişilik özelliklerini, aktivitelerini inceler.