Geleceği Tahmin ve Modelleme

Pazardaki hızlı değişim karşısında, hiçbir şirket var olan halini koruyarak değişmeden ayakta kalabilecek güçte değildir. Rekabeti sürdürebilmek için, işletmeler yatırımlarından en yüksek kazanımı sağlayacak şekilde, yeni ürün veya hizmetlerin lansmanlarından veya mevcut olanların yeniden sunulmasından ve mevcut ürün ve hizmetleri daha etkili kılma çabalarından kaynaklanan riskleri yönetebilmelidir. Rakamlar ve sezgiler bilinçli bir ürün yönetimi ve geliştirme kararına rehberlik etmekte yeterli olmayabilir. İhtiyacınız olan şey size rekabet avantajı sağlayacak derinlemesine analizlerdir.
 
Tüketici davranışını gelişmiş pazarlama modellemeleri ve istatistik yöntemleri ile bütünleştiren, böylece olağanüstü doğrulukta talep tahmini ve etkin ürün ve hizmet konfigürasyonu yapmayı sağlayan kapsamlı pazar araştırma sistemimiz, Ipsos olarak bizim için bir övünç kaynağıdır. Sunduğumuz hizmetler ve sistemler arasında fiyat esnekliği ölçümü, rekabetin faaliyetlerinin simulasyonu, alternatif pazarlama planlarının değerlendirilmesi ve karlılığı yüksek pazar bölümlerinin belirlenmesi ayrıca sayılabilir.
Dünya çapındaki deneyimimiz, uzman ağımız ve tutarlı kalitemiz, tüm pazar düzeylerinde müşterilerimize büyük çapta rekabet avantajı sağlar. Ipsos olarak, her bir müşterimizin iş dünyasındaki ve sektöründeki küçük farkları bile tam olarak anlamaya kendimizi adadık. Danışman ekiplerimiz müşterilerinin iş hedeflerini desteklemek ve geliştirmek için sürekli olarak sonuca, eyleme dönük fikir üretir, tavsiyelerde bulunurlar.