Bireysel Paneller ve Tüketici Panelleri

Ipsos ayrıca Bireysel Paneller de kurar ve yürütür. Böylece dondurma, tütün mamülleri, alkollü/alkolsüz içecekler ve atıştırmalıklar gibi bireysel tüketime yönelik ürün kategorilerinde tüketimin tamamını kapsayan paneller oluşturmuş olur.
 
Bireysel Panel (bazı ülkelerde Tüketim Paneli olarak adlandırılır) Hızlı Tüketim Ürünleri (HTÜ) firmalarınca tüm dünyada yaygın olarak kullanılan bir metottur. Müşteriler bu metotla pazarlamadaki performanslarını izleyebilecekler ve birtakım analizlerle de tüketim davranışları hakkında bilgi sahibi olabileceklerdir.
 
Ipsos’un bireysel paneller aracılığıyla sağladığı bilgiler arasında marka detayında tüketim miktarı ve tüketimin gerçekleştiği durumlar (günün hangi saatinde, eğer satın alındıysa nereden satın alınarak nerede tüketildiği gibi) ve penetrasyon oranı gibi kritik değişkenlerin yanısıra marka sadakati, tüketici kitlesi ve profili üzerinde bilgiler sayılabilir.
 
Bunların yanında, Ipsos, müşterinin pazar içindeki pozisyonunu korumak ya da iyileştirmek için müşterinin ihtiyacına özel paneller kurarak profesyonel ve herkesin edinemeyeceği özel bilgiler sağlar.